31 Mayıs 2012 Perşembe

OGRUM

OGRUM aslında Kenan ın ortak çalışma için seçtiği figürdü. Çok güzel bir kol çalışmasıyla başladı işe ancak ara verdi. Ben de onu gaza getirmek için önceden yapmış olduğum aynı figürü bozup astarlayıp boyamaya başladım. 54mm olarak lanse edilen bu figür aslında çok daha büyük. Akrilikle çalıştıktan sonra yağlı boya ile üzerinden geçildi. Bu methodu bir süredir uygulamıyordum ancak bu figür bu tarz çalışmaya çok elverişli. boyama alanları geniş. Figür olarak çok çok beğenmekle birlikte sculp olarak başarılı bulmadığımı da söylemeliyim.
Nedense boyamaya başlarken üzerine zagor tişörtü giydirmek fena olmaz diye düşündüm. Elimde yeterli boya olmadığı için Tamiya nın bir sarı akriliğini alarak işe koyuldum. Ancak pişman oldum. Tamiyanın akriliği akrilik gibi olmadığı gibi yüzeye tutunmasında da problem var. Kokusu ve dokusu enamele çok benziyor. Kırmızı vallejo akrilik üzerinde tutunmakta çok güçlük çekti. Uzun kuruma süreleri tanıyarak bu hale getirebildim ancak.



Bundan sonra metal kol çalışıp kıyafetlerin kalan kısmını tamamlamaya çalışacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder