31 Mayıs 2012 Perşembe

Samarkanda Miniaturas


İş için planlı olmayan bir şekilde Barcelona ya gittim 2 hafta önce. Az da olsa kendime vakit ayırıp uzun uğraşlardan sonra bu mağazayı buldum.
İspanyollar figür konusunda çok iyi olmalarına karşı bunu parakende anlamında ciddi bir boyuta taşıyamamışlar ne yazık ki. Hepimizin bildiği gibi figür piyasası internet üzerinden yürüyor. Bunun canlı örneğini de bu seyahatimde bir kez daha yaşadım.
Samarkanda aslında iyi denebilecek online satış yapan bir siteye sahip. Sitede pekçok zevke hitap eden çok sayıda figür, aksesuar ve yardımcı malzeme var. Ama ne yazık ki mağazası o derece gösterişli ve yeterli değil. Her ne kadar benim için bir hayal kırıklığı olmuş dahi olsa yine de o küçücük mağazada 1 saate yakın vakit geçirdim.Satıcıyla el kol işaretleri ile anlaşmaya çalışıp az da olsa alış veriş yaptım. Hazırlıklı bir ziyaret olmadığı için cep telefonumla bir takım resimler aldım onları paylaşmak istedim.
Kısmet olur da Barcelonaya bir kez daha gitme imkanı yakalarsam bu sefer 100 km mesafedeki Girona ya gitmeyi kendime hedef koydum. Bu işin temeli burada çünkü. Her türlü referans Girona yı işaret ediyor. Satıcı kadın sergilediği figürlerin çoğunu da oradan aldığını anlattı sanırım. :)) Her nekadar resimleri iyi olmasa da sergilenen figürler çok güzeldi gerçekten. İşte onlardan birkaçı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder