24 Haziran 2012 Pazar

Dwarf

       Bu dwarf elime nasıl geçtiğini hatırlamıyorum bile , minyatür kutularımın içinde bir anda gözüme çarptı ve çalışmak için çok da iyi olmasa da boyamaya deger bir minyatür oldugunu düşündüm.
       Üzerinde bir çok teknik denedim; bazılarında başarılı oldugumu , bazılarında ise daha kat etmem gerekenler oldugumu fark ettim.
      Özellikle renk uyumu ve ten tonlaması üzerinde durdum.Birde NMM(normal;içinde metal pigmenti olmayan boyalarla) gold denemesi yaptım.Yaptım diyorum çünki ne kadar başarılı oldugumu bende bilmiyorum.O yüzden nmm hakkında yorumlarınızı bekliyorum.

cmon da sizde oy verin










   

1 yorum:

  1. Aslına bakarsan boyanan figür form olarak yapılan işin kalitesini tam olarak göstermiyor ama yine de bütün olarak çok güzel olmuş. NMM çalışmasını ilk defa uyguluyor olmana rağmen çok beğendim. Eminim bundan sonraki işlerinde daha da iyi olacak. Ancak söylemeden geçmek istemiyorum. Boynuz ve miğfer 10 numara. Saçlar da oldukça iyi. Ten çalışmanı da beğendim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil