18 Haziran 2012 Pazartesi

Minotaur



Herkese merhaba arkadaşlar. Son çalışmamı sizlerle paylaşmak istedim. Figürümüz resin döküm olmakla birlikte, oldukça temiz bir kit. Zira kalıp izleri yok denecek kadar az. Modelin tamamında akrilik boyalar kullanıldı( eskitmeler ve efektler dahil).
Zemin gelirsek, orjinal kaya dökümünün üzerine lav kanalı açarak, etrafına kayalık dokusu vermeye çalıştım.
Enigma Miniatures'in üretmiş olduğu modelimizin boyu 75mm.
Figürümüz toplam 10 parçadan oluşuyor.
İki adet farklı balta ve boynuz seçeneği  tercihinize sunulmuş. Yapımı ve boyamasından çok keyif aldığım bir fügür oldu. Herkese şiddetle tavsiye edilir.
Şimdilik bu kadar herkese bol üretimler.
SAYGILAR

4 yorum:

  1. Metin, Yunan mitolojisinden yaptığın bu çalışma inan çok güzel olmuş.
    Çürümüş kaslar, Metal, Deri, Taş tonlama ve eskitmelerin ve tabii ki söylemeden geçemeyeceğim ''Lav'' dan yayılan ışık etkisi(sol bacak,kasıklar ve diğer kısımlar) gayet tadında ve hoş olmuş.
    Eleştirecek kadar uygulama sahibi(Senin kadar) olmadığımdan dolayı Bunları yazabiliyorum.
    Yurtdışı örneklerinde olduğu gibi ''Söylecek söz bulamıyorum.''
    Umarım bir sonraki figürünüde burada görmek fırsatını buluruz.
    Bir sonraki Figür çalışmanı merak ve heyecanla bekliyorum.

    Saygılarımla.....


    ''İyilik yapmazsan, Düşmanın olmaz.'' Hun- Nart ATASÖZÜ

    YanıtlaSil
  2. Benden başka, yorum belirtmek isteyen yok galiba yahu???
    Kimse yok mu???

    YanıtlaSil
  3. Tarihi figürlerde yaptıgın işcilik bu kadar ön plana çıkmıyordu.Sınırlı renk seçeneklerinden dolayı.

    Bir fantastik minyatür sever olarak yaptıgın bu figür ile bütün ugraşlarının karşılığını aldıgını düşünüyorum.

    Fantastike devam..........

    YanıtlaSil
  4. Metin merhaba,
    Ellerine sağlık çok hoş olmuş. Oldukça büyük bir emek var. Sanırım fantastikte ilk çalışman. Devamını bekliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil