8 Eylül 2012 Cumartesi

Old Fiddler

Son etapta ışık tertibatı için önce dış mekanda kullanacağım sistemi devreye aldım. Bunun için en basit devreyi tasarladım. Provasını yapıp istediğim loş ışıklandırmayı elde ettim. 
Aynı şekilde sobanın ışığını da yakınca en son olarak pencereden gözüken dış mekana sıra geldi. Bunun  için arka planda gözüktüğünde bütünlük oluşturacak resimleri internette aramaya başladım. 2-3 farklı resimde karar kıldıktan sonra bu resimleri değişik ebatlarda fotoğraf kağıdına bastım. En düzgün görüntüyü vereni seçerek pencerenin arkasına derinlik hissi uyandırması amacıyla yarım daire şeklinde yerleştirdim. Bunu yaparken blue tack lerden istifade ettim. Böylelikle çalışmayı tamamlamış oldum.

Bütün bu işlemlerin tahminimden çok daha uzun sürdüğünü söylemeliyim. Ama yine de iyi bir antrenman oldu diyebilirim.

4 yorum:

  1. bunu çok beğenmiştim :)
    selamlar
    Erhan-miniafv

    YanıtlaSil
  2. Güzel çalışma fiyatını öğrenebilirmiyim.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler.
    Maliyetinin üzerine sembolik bir rakam ilave ederek 200 TL diyebilirim.

    YanıtlaSil