27 Ekim 2012 Cumartesi

Celtic Chieften l:Miğfer

Tatilden istifade edip çalışmaya başladım.Figüre yapacağım boyamada çok fazla yıkama tekniği oldugu için ilk önce miğferden başladım .

Kullandığım renkler;Yeşil,Mor,Kırmızı,Kahve,Mavi ve Siyah.

Biraz abartmış gibi gözüke bilirim ama palette görünen boyaları miğferde kullandım.


Miğfere;Games workshopun Boltgan Metali ile başladım.Bu aşamada boyayı üç ince kat uyguladım.



Son kat tamamen kuruduktan sonra sıra Yeşile geldi.Yaklaşık bire on oranında su ile karıştırarak metalik renk üstüne;İstedğimi elde edene kadar yıkama tekniğiyle boyadım.


Aynı işlemi Mor içinde kullandım ama mor rengi uygularken dikkat ettiğim şey;rengi gölge kısımlara yönlendirmekti.




Bundan sonra ki aşamaları mağlesef çekmeyi unutmuşum.Ama aşamalar yukardeki işlemler ile aynı şekilde ilerledi.Tek farkı bu aşamadan sonra su oranını çoğaltım.


Tabii ki bu aşamalardan sonra Boltgan Metal görünmez hale geldi.Tekrar BM boyasını sulandırıp metalik rengi geri getirmeye çalıştım.

En son aşamada ise Mithril Silver ile son aydınlığı yaptım.




Toplam beş saatlik bir çalışma sonunda bitirebildim.

1 yorum:

  1. Metal çalışmasında sadece metal renklerin olmadığına iyi ve tipik bir örnek. Sulu vurulan katmanlar ana renge derinlik veriyor. Metal renk ana renk olarak kalıyor. Bir de patlama yapan yerlerde high highlight olarak kullanılıyor. Bunun bir sonraki aşamasına NMM(non-metallic metal) demek sanırım yanlış olmaz.

    YanıtlaSil