22 Ekim 2012 Pazartesi

İnceleme:Celtic Chieftain

  Uzun zamandır 28 ve 32 mm figürlerle ilgileniyorum.Bir değişiklik yapmaya karar verdim ve ilk iş Pegaso firmasına ait 54 mm bir figür incelemeye karar verdim.

   Pegaso firması bence  54 ve üzeri tarihi figürlerde dünyanın en iyi firmalarından bir tanesi.
   Bu  figürde de iyi işcilik çıkardıklarını söyleyebilirim.

   Gelelim incelememize;Figür her zaman ki gibi kutu içinde iki süngerle desteklenmiş şekilde geliyor.
    
 
                                                                                                                                                                     Figür yedi parçadan oluşuyor.Bende bir parçasını kaybettiğim için siz kutuda altı parça görüyorsunuz.Bendeki eksik parça bıçak.

    Parçalardan tek tek bahsetmek istemiyorum.Pegaso firmasının ürettiği ürünlerde  kolay kolay çapak ve parçaların birleşme uyumsuzluğu yaşamazsınız.Nerdeyse aldığınız gibi astarlar ve boyarsınız.Unutmayalım; istisnalar kaideyi bozmaz.

    Diğer parçalarla sizi başbaşa bırakıyorum.Yakında görüşmek üzere.

 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder