24 Aralık 2012 Pazartesi

Red-Box Games

 Red-Box Games firmasının sponsor olduğu bir online yarışma var.Bu yarışma Wamp forum tarafından düzenlendi.
 Bilim bakalım yarışmanın kurallarından biri ne?

  Tabii ki Firmanın kendi minyatürleri boyanacak.

  Zaten beyendiğim bir firmaydı,üstüne birde yarışma olunca patlattım siparişi.




Red box dan sipariş vermeme neden olan minyatür.


Dwarfları oldum olası severim ama bu bir başka,baş parmağımdan bile küçük.Çok sevdim seni dwarf.

Bu tosun amcam Mehmet Dinçer ait.Bundan sipariş vermediğime çok pişman oldum
  Minyatür boyayan veya boyamak isteyen kişilere kesinlikle tavsiye edeceğim bir firma.Hiç bir ayrıntı es geçilmemiş.Puan vermem gerekirse 10 üstünden 9,5 

2 yorum:

  1. Figürler çok güzel gözüküyor.
    İlk fırsatta sendeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acele etsen iyi olur.Büstü bitirdim ne boyasam diye düşünüyorum.

      Sil