2 Ocak 2013 Çarşamba

Wip:RBG Yarışmasına Hazırlık

Umarım yeni yıla iyi bir başlangıç yapmışsınızdır.

Daha öncede söylemiştim;red-box-games firmasının düzenlediği online yarışmaya katılmaya karar vermiştim.Son katılım tarihi 24 ocak ; biraz paçalarım tutuştu çünkü katılmak istediğim üç yarışma daha var,süreleri de bir birine çok yakın.

Gelelim yapaçagım minyatür ve zemin çalışmasına.

Zaman kısıtlı olduğu için daha önceden yapmış olduğum bir zemini kullanmaya karar verdim.




Minyatür seçimim ise yumarta kafadan yana oldu (ymir the white'da diye biliriz)




Zemin ile minik dwarf birleşince birbirine yakıştılar.


Şimdilik bana müsade. Kalın sağlıcakla.


1 yorum:

  1. Red box games in dwarfına bayıldım.Figürde ciddi detay var. Altlık ta figüre yakışacak. Figürün önünde su olacağı anlaşılıyor. Eğer öyleyse tabanın çoğunu kaplayacaktır. Bu durumda monotonluğu kırmak adına suya birşeyler eklemende fayda olduğu düşüncesindeyim. Su yerine arazi çalışacaksan eğer bu durumda da bir hayvanla veya ikinci bir figürle beslemende fayda var.

    YanıtlaSil