8 Nisan 2013 Pazartesi

Toktien Wip

Dievincis yarışması için Enigma firmasının Toktien minyatürünü boyamaya karar verdim.Yapım aşamalarını elimden geldigince paylaşmak istiyorum.

Boyamaya sırttaki posttan başladım.

Ana Renk olarak  Vallejo filyt brown(72037) +Su  ile bire bir ( bir damla boya+bir damla su) oranında iki kat geniş bir fırça ile uyguladım.


İlk aydınlatma için Vallejo bone white (72034)+Su  bire bir ( bir damla boya+bir damla su) olarak aydınlıgın geldigi yere uyguladım.



İlk Gölgeleme için citadel brown ink+elf skintone (72004) birbirine karıştırdım.Bu aşamada önemli olan boyanın sulu olması.Boya yeterince sulu olmaz ise ilk aydınlatmamızın rengini değiştirir.Bir diğer husus ise boyayı yukarıdan aşağı dogru çekmek.Böylece en çok gölge olaması gereken yere daha çok boya gidecektir.

Son gölge için bol terebentinle karıştırılmış siyah boyayı ilk gölgelemedeki gibi boyadım.

Son aydınlatmamız ve postun son hali için elf sikintone ile en üst kısımlara drybrush teknigi ile boyamak.

 
Saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder