19 Eylül 2013 Perşembe

Elise The Witch WIP#1

Evet, uzun bir ara vermiştik. Ancak yazdan çıktık tekrar hareketlenme zamanı. Bundan iki ay kadar önce "reaper" da geziniyordum ve o kadar hoşuma giden figürler oldu ki hemen sipariş verdim. Gelen figürlerin arasından biri de yapımına başladığım "Elise the Witch"

Figürü daha ilk gördüğümde balkabağının oyulması gerektiğini düşündüm ve ilk boyamam gereken figürün bu olduğuna karar verdim. Önce internette uzun sayılabilecek bir araştırma yaptım. Bu figürün boyanmış pek çok örneği mevcut. Kimisi gerçekten çok güzel kimisi de bir o kadar kötüydü. (Güzel örneklere cool miniornot sitesinden bakılabilir) Ancak hiçbiri balkabağını oyma zahmetine girişmemişti. Güzel boyayabilirmiyimdim bilmiyordum ancak en azından oyulmuş bir figür ve ışık tertibatı yerleştirilmiş bir örnek hiç yoktu. Figür Reaper firmasına ait. Oldukça ufak diyebilirim. 28mm olarak belirtilmiş. İlk iş olarak figür parlatılması işlemini yaptım
Bu işlemden sonra delme işlemine giriştim. Saatler süren eziyetli bir işlemden sonra en küçük boy led sığdırabileceğim büyüklüğe ulaştım.




Olabilecek en küçük sistemi kurmalıydım. Bu yüzden saat pili kullanmak mantıklı geldi. Birtakım dezavantajlarına rağmen saat pilinde karar kıldım. Şimdilik bu kadar. Devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder