21 Ekim 2013 Pazartesi

Aurelius the Adept Son

 Bu çalışmaya başlarken zemin için daha farklı şeyler düşünüyordum.Diğer çalışmalarıma göz atınca sürekli kendimi tekrarladığımı ve farklı bir çalışma yapmam gerektiğine karar verdim.Hiç denemediğim mermer efektli bir çalışma yapmanın ne kadar zor olabilecegini düşünürken,zamanımın bol olması nedeni ile denemeye karar verdim.Mermer efektini hem yerde hem sütünda uyguladım.Bu arada elimde hazır bir sütun olmadığı için fimodan sütunu kendim yaptım;hatta biraz eğik oldugunu sonradan farkettim.Yerdeki mermer efekti için sadece fırça kullanırken sütunda sünger tekniği kullandım.
 Birde ilk başta burgulu bir sütun yapmıştım,hoşuma gitmeyince  değiştirip düz sütun yaptım.
 Bundan sonraki çalışmamda sınırlarımı zorlayıp,Mehmet Dinçer için Büyük bir figür boyayacagım.

Hoşçakalın

Yapım aşamaları için
 
 
 

 













3 yorum:

  1. Base çok değişik olmuş ve çok beğendim. Figüre zaten bir şey diyemem, çok nefis olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Figür bu mesafeden bile her türlü detayı (tonlama anlamında) gösteriyor. base de çok güzel. Figür biraz daha büyük olsaymış daha dolgun dururdu diye düşünüyorum. Ancak mermer efekti, örümcek ağı çok çok güzel. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Kenan bu figürü bitirmene en çok ben sevindim. Şimdiden benim için boyayacağın figür çalışmasını heyecanla bekliyoırum. :))

    YanıtlaSil