9 Ekim 2013 Çarşamba

Ogrum - İron heart

Merhaba arkadaşlar,
Uzun zaman oldu ve nihayet yeni bir figüre başlangıç yaptım. Kendimi çok fazla kasmadan ve bir an önce bitsin endişesi taşımadan, figürleri yavaş yavaş ve zevk alarak tamamlamaya çalışacağım. Bundan sonraki figürlerimde zemin ve arka plana daha fazla önem vermeyi düşünüyorum.

Figürde başlangıç olarak mekanik kolu yapmaya çalıştım. Eksikler ve hatalar var ama ölçeğin küçük olması nedeniyle çok fazla problem olacağını düşünmüyorum.Figürün genelinde ise ten tonlaması ve beyaz tişört bitmiş durumda. Beyaz tişörte daha sonra biraz daha işlem yapmayı düşünüyorum.

Selamlar




4 yorum:

  1. Very cool start mate.. looking forward to the next steps :)

    YanıtlaSil
  2. Bu figürü gerçekten çok beğeniyorum. İnternette çok iyi örnekleri de var. Boyama konusuna gelince. Gerçekten mükemmel bir başlangıç olmuş. Lütfen hiç yağlı boya katmadan tamamla figürü. Ten bu mesafeden çok iyi duruyor. Mekanik koldaki işçilk te harika. Formundan hiç bir şey kaybetmemişsin :)) Yanlız bir ricam daha var. Hakkını vereceğinden emin olduğum için söylüyorum. Deri ceket üzerine ciddi bir freehand bekliyorum senden. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mehmet. Yağlıboya kullanmadım bu figürde, komple akrilik ile bitireceğim. Kenan bu konuda çok yardım ediyor sağolsun. Deri ceket üzerine herhangi bir çalışma yapmayacağım. Bundan sonra base ve arka plana daha fazla önem vermek istiyorum.

      Sevgiler benden

      Sil