27 Kasım 2013 Çarşamba

Flesh tones

Bu figürün hangi firmaya ait olduğunu ne yazık ki hatırlamıyorum. 75mm civarında fantastik bir figür. İnternette surf yaparken çok güzel boyanmış bir örneğini görmüş ve sipariş etmiştim. Figür elime ulaştığında tam anlamıyla sükut-u hayale uğradım. Figür aslında sculpt olarak güzel ancak kullanılan madde plastik. Hem de kötüsünden. Dolayısıyla figürü boyamaya hazırlamak tahminimden uzun sürdü. Ancak ten çalışması için ideal. Scale 75 ten sipariş ettiğim flesh tones elime ulaştığında ilk işim bu figür üzerinde denemek oldu. Fakat bu sefer farklı bir teknikle en koyudan en açığa boyadım. Henüz boyama işlemi tamamlanmadı. Diğer figürlerden sıra gelirse tamamlanıp rafa kaldırılacak :))

3 yorum:

  1. Resim çerçevelerinin farklı boyutlandırılmasından ötürü özür dilerim. Teknik bir problem yaşadım ne yazık ki!

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler. Ben çok beğendim. Tene koyudan başlayıp, açarak gitmek faydalı olmuş düşüncesindeyim. 75 mm figürü fırça ile akrilik çalışmak da hem yürek hem bilek ister. Kutlarım seni.

    YanıtlaSil