7 Kasım 2013 Perşembe

İNCELEME : Origen miniatures - Sirena

Uzun bir süredir beklediğim figür nihayet geldi. Sanırım beklememe değdi. Gösterişli ve sağlam bir kutu ile karşılaştım.

Ambalaj gerçekten kaliteli ve sağlam fakat kutunun içinde figürün parçaları toplu halde kilitli poşete konmuş olarak karşıma çıktı. Madem kutuya bu kadar önem verdin, şu parçaları da ayırsaydın ya Origen kardeş:)
Paket muhteviyatında referans alabileceğiniz bir fotoğraf da mevcut. Parçalar gerçekten çok temiz ve neredeyse yok denecek kadar kalıp izi var.



Figürün altındaki metal parça işçiliği mükemmel detaya sahip. Pas veya diğer eskitme efektleri son derece kolay yapılabilir görünüyor. Tek zorluğu, figür parçalarını monte edip boyanmıyor. Eğer monte ederseniz daha sonra metal parçanın etrafında döndüremezsiniz.

Figürün yüzü harika, tam bir karakter...

 Özetle söylemek gerekirse, gerek parça temizliği, gerekse figürün atmosferi mükemmel.
Ben olsam alırdım diyeceğim ama zaten ben aldım :)

Hepinize iyi modeller.
Ragıp Oy

1 yorum: