6 Kasım 2013 Çarşamba

İnceleme:BoB Miniatures;Survivor

  Merhaba;

   Bu aralar pek figür almamaya çalışıyorum.Çok fazla stok ve başkaları için  boyanması gereken birçok figürüm var.
  AMA
   Bu figürü görünce dayanamadım.Duruşu,biyonik bir ayak,katana kılıç ve yaratılan atmosfer beni içine çekti diyebilirim.Al beni,al beni diye seslendi.Hemen Ragıp Oy ile birer tane sipariş verdik.
Figür her yerde bulabileceginiz bir figür degil.Alabileceğiniz tek yer BoB Miniatures bloguna girip mail atmak;elinde mevcut ise...
   Bu arada posta beş günde elimize ulaştı.

   Gelelim figüre;
   Figür resinden üretilmiş ve kutuda beş parça çıkıyor.Resin kalitesi çok iyi.Parçalarda çapak bulmak nerdeyse imkansız;sadece takozdan çıkan parçalarda çapak mevcut ama ince bir zımpara ile giderilebilir.

Bu figürde ne arıyorsanız hepsi içinde;Biyonik bir ayak,Uzun bir ceket,Bolca ten,Airbrush...






Bu hatuna bayıldım;Kurtulmaya ramak kalmıştı.Kafasına o baltayı yemeseydi.


Tek sevmediğim şey bu yukardaki silah;detaylar çok iyi degil ve kalınlık olarak bir silah görüntüsü vermiyor.


İşin güzelligi zemin çalışması zaten yapılmış.Bir hikaye yaratmanıza gerek kalmıyor.








Bu arada figür 54 mm(5.4 cm).

2013 yılında gördügüm en güzel figürlerden bir tanesi.

Kendinize iyi davranın.

6 yorum:

  1. Bir an önce başla şu figüre de ben de senden bakıp yapayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok daha neler :D
      Beraber başlıyalım.Beraber basalım.

      Sil
    2. Anlaştık ama elini çabuk tut. Elimde yapacağım figür sadece bu var.

      Sil
    3. Bugün temizligini yapar astarlarım.Yarın başlarız.(bir aksilik çıkaz ise)

      Sil
  2. This is a nice model.. though the way that it was casted I have questions for it.. such as the sword.. But the main figure has great details and should be a lot of fun to paint up! Watching for progress!

    YanıtlaSil
  3. :)) Fantazi figür iyidir. Bu arada 5 gün bir rekor olmalı.

    YanıtlaSil