17 Kasım 2013 Pazar

Warhammer 40 K - İmperial Guard Sentinel W.I.P

Selam,

Biliyorum bu başlık ve yapılan işin değişikliği size sürpriz oldu ama inanın bana da sürpriz oldu :) Zaman zaman böyle sürprizler yapabilirim, şimdiden hazırlıklı olun... Kenan ile son görüşmelerimizden birinde, 54 mm' den daha küçük figür ve araçların çok kaliteli olduğundan bahsetmiştik fakat ölçeklerin küçüklüğü beni oldukça korkutuyordu. Korkunun ecele faydası yok diyerek daldım Warhammer 40 K mağazasına. Bir haftadır gözüme kestirdiğim Sentinel' i kaptım. Kaptım da... sadece Sentinel ile olmayacağını düşünerek ve küçük bir vinyet tadına sokmak için iki adet de İmperial Guard ecişi aldım. Eciş diyorum çünkü ebatları 28 mm. !!!!!

İyi seyirler







4 yorum:

  1. Hızına yetişmek ne mümkün.
    Gerçekten süpriz oldu.

    YanıtlaSil
  2. Amaç bir an önce ve en hızlı yapmak değil tabi ki...Bu figürde bir çok tekniği de denemiş oldum. Saç spreyi, tuz, v.s... Fakat itiraf edeyim, bu tür robotlar bulsam asla kaçırmam. Gözünü sevdiğimin memleketinde bir şey bulamıyoruz ki :(

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Mehmet. Daha bitmedi tabi. Zemini alçıdan yapıp bitirdim. Ecişlere daha başlamadım.

    YanıtlaSil