16 Şubat 2014 Pazar

Herkese merhaba, zaman oluyor olmuyor, bir şekilde hepimiz modelcilikte duraksama dönemlerine giriyoruz. Acaba şunu mu yapsam, yok yok şunu yapıyım derken bir bakıyoruz hiç bir şey yapmamışız. (yani ben biraz öyleyim bu aralar).
Figürle uğraşmadığım bu aralar, eski hobim olan resme geri döndüm bende ve çalışmalarımı sizlerle de paylaşmak istedim. Arayı uzatmadan yeni çalışmalarda buluşmak üzere diyeceğim ancak, o ara maalesef hep uzuyor. Sağlıcakla kalın.
Not: Son iki resmi bir türlü çeviremedim kusuruma bakmayın. : (

SAYGILAR




5 yorum:

  1. Metin, Bu çalışmaları yaptığını biliyordum. Fakat bu kadar tatminkar ve özgün olduklarını tahmin etmemiştim.(Pardon !?)

    Bu resimleri görünce ''iyi ki'' Figüre ara verdin diyorum haddim olmayarak.(Resimin ''r'' sini yapamayan birisi olarak, hoş figürde de pek iç açıcı eserlerim yoktur bilirsin.)


    Güzel bak ki, Güzeli göresin ''MEVLANA CELALEDDİN R-UMİ''

    YanıtlaSil
  2. Bu ara Aylardır yazdığım ilk Mesaj mı ne acaba?

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler Serkan, çalışmaları sana bile yakından göstermeye fırsat bulamadım biliyorsun. : (
    Boş ver sorun değil, benimde aylardır bastığım ilk çalışmalar zaten. ; )

    YanıtlaSil
  4. Metin merhaba, uzun süredir sesin soluğun çıkmıyordu. Nedeni şimdi anlaşıldı. Görebildiğim kadarıyla oldukça geçerli bir sebebin varmış :)) Gerçekten çok güzel çalışmalar. Özellikle papağana ve karakalem olarak ta ilk resmi çok çok beğendim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler. Bir şekilde bir şeyler üretmeye çabalıyorum işte...

    YanıtlaSil