27 Haziran 2014 Cuma

Filibuster ve Figurinistanbul'a Merhaba!



Merhaba,

FigurInIstanbul'ın yeni üyesi olarak kendimi tanıtayım ve sizinle The Brush Brothers yarışması için hazırladığım büstü paylaşayım.

Ismim Deniz Çöğendez, aslında minyatür boyacısı olarak başlamadığım bu işe gün geçtikçe kendimi daha çok kaptırıyorum, Bir Warhammer oyuncusu olarak başladım ve ilk modelimi orta-ikide(yaş 13) matematik öğretmenimin (ki kendisi bir bayandır-bu hobide nadir olduğunu düşündüğüm için bu detayı ekledim) kurduğu maket klubunde dwarflarını boyarken ondan özenerek aldım. Her sene sürekli olarak boya yapmasamda, çeşitli aralar vererek devam ettiğim Wargaming/Miniature Painting hobisine son 1,5 senedir kendimi geliştirerek boyamaya yoğunlaştım. Simdi yaşım oldu 24 ve çalışmalarımın sıklığını arttırarak devam etmeyi umuyorum. Bu yolda FigurInIstanbul tarafında bu blogda bir yazar olarak yer verildiği için kendimi şanslı görüyorum. Yorumlarınız ve katkılarınız için şimdiden teşekkür ederim.

İşte ilk paylaşmak istediğim çalışmam: Filibuster  / Sergey Alekhno

Bu aslında benim için özel bir parça çünkü hem ilk boyadığım büst modeli, hem boyadığım en büyük scaledeki model, hem ilk free-hand çalışması denediğim model, hemde ilk defa bir yarışmaya yolladığım parça. Ne yazık ki daha çok çalışmam gerek herhangi bir ödül almak için :)

Suanda bu büst limited edition olarak satılıyor ve ASR models' e mail atarak(asr.models@gmail.com) bu parçayı satın alabilirsiniz.
Kutu seffaf torbalar içine yerleştirilmiş parçalardan oluşuyor ve ayrıca içinde limited edition sertifikası bulunıyor.


Kutudan çıkan parçaların çok düzgün yapıldığı ve hiç neredeyse hiç bir kalıp çizgisi olmadığını belirtmeliyim.
Model yapıştırılıp , boyunda kalan çok ufak aralıkları greenstuff ile kapatılıp üzerine siyah ve 45 derecelik acıdan gri astar atılınca bu hale geliyor.


Sizleri ilk yazında çok boğmamak için büst'ün bitmiş resimlerini paylaşıyorum. Yapım sürecince fikir ve önerileriyle yardımcı olan Kenan 'a çok teşekkür ederim.







2 yorum:

  1. Sevgili Deniz, öncelikle aramıza hoşgeldin. Senin gibi genç arkadaşları aramızda görmek çok sevindirici. Umarım hergeçen gün sayımız daha da artar ve sitemiz çok daha aktif ve cazip bir hale gelir.
    Filibuster'a gelince;
    Büst seçimin çok güzel. Freehand çalışmaların da çok başarılı. Özellikle suratı (bir bütün olarak) çok beğendim. Genelinde özenli ve başarılı bir çalışma olmuş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Hoşbulduk. Yorumlar için teşekkür. Daha iyilerini yapmak için uğraşacağız artık :)

    YanıtlaSil