8 Ağustos 2014 Cuma

Barrio Guy

Industria Mechanika firmasının çıkardığı 1/35 ölçekli plastik figürü getirttim. Astarlama yapmadan önce çektiğim birkaç resmi ve bilgiyi paylaşmak istedim. Bu firma yeni bir Amerikan firması ve fantastik modeller çalışıyor. Oldukça ilgimi çeken modelleri var. Hatta şu anda Red Star 47 yolda. Sabırsızlıkla gelmesini bekliyorum. Her neyse, figüre dönecek
olursak, açıkçası ilk gördüğümde kesinlikle almalıyım dediğim cinsten bir figür. Ancak elime geçtiğinde az da olsa hayal kırıklığına uğradığımı söylemeliyim. Kaliteli plastikten üretilmiş. Halbuki resin olabilirmiş. Dolayısıyla kalıp izleri oldukça fazla. Bir de kolu omuzdan takma olsaydı kanımca daha iyi olurdu. Parmakları arasında temizlemeye korutacak ölçüde fazla çapak var. Normalde parmakları arasında izmarit tutuyor olması gerekirdi ancak ben böyle bir şeye rastlamadım ne yazık ki. Artık model boyanırken ilave edilecek bir detay. Tabii bunlar negatif olarak belirtebileceğim şeyler. Figürün duruş pozisyonu ve o duruşun verdiği mesaj bile tüm bu eksilerini örtmeye yetiyor benim için. Kapak resmi beyaz ten rengiyle ilüstre edilmiş ancak sanırım ben zenci olarak boyayacağım. İlk etapta sipariş ettiğim Red Star 47 ile birlikte kullanmayı düşünüyordum ancak şimdi bu fikrimden vaz geçtim. Vücudu dövme yapmaya uygun genişlikte (en azından benim için). Bolca dövme araştırıyorum. Bakalım neler çıkacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder