8 Ağustos 2014 Cuma

Barrio Guy









Pazartesi günü hazırladığım figür hakkında inceleme yazısını ancak dün siteye basabilmiştim. Bugün ise ufak bir detay haricinde biten halini resimleyip paylaşmak istedim. Gangıster ve asi görünüşlü figüre ilk etapta beyaz ten rengi uyguladım. Ancak daha sonra zenciye döndürmenin daha hoş olacağı kanısına vardım. Normalde baştan sona akrilikle çalıştığım figürde önce dövmeleri boyadım. Geniş sırt mesafesi oldukça büyük bir dövme çalışmama olanak verdi. Kuş, kafamda tasarladığım bir motif ancak göğse yaptığım akrep için internette gördüğüm bir resimden esinlendim. Motifleri bitirdikten sonra sadece ten kısmına ince bir kat yağlı boya uyguladım. Aslında tercih etmediğim bu metodu beyaz ten rengini zenci ten tonuna nasıl döndürebileceğimden emin olmadığım için kullanmak zorunda kaldığımı itiraf etmeliyim. Ardından ana tonunu boyadığım pantalona 3 tonla aydınlatmaları verdim. Sonrasında koyu bir yıkama ile gölgenin en uç kısımlarını boyadım ve 3-4 tonla koyudan açığa gelecek şekilde açtım. Son olarak ta kemer ve çizmeyi boyadıktan sonra şimdilik figürü beklemeye aldım. Netice bu. Tabii bu arada çok önemli bir detay daha var ki bence en zoru bu olacak, eline bir şekilde izmarit tutturmak gerekiyor. Bir önceki inceleme yazısında da belirttiğim gibi ne yazık ki figür geldiğinde elinde bu detay bulunmuyordu. Bundan sonrası çok önemli. Çünkü iyi bir zemin çalışması yapmam gerekiyor ve ben daha nasıl bir şey yapabileceğim konusunda henüz karar verebilmiş değilim. Aslına bakılırsa uzaktan kumanda ile açılıp kapanan bir sokak lambası altında düşündüm. Ama dediğim gibi henüz karar verebilmiş değilim. Bakalım nasıl bir şey çıkacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder