28 Aralık 2014 Pazar

Horus

Selamlar. Horus Heresy firmasının "karakterler" (characters) başlığında topladığı figürlerden bir tanesi. "The Warmaster Primarch" diye geçiyor. 32mm gibi diyebiliriz. Ölçeğine rağmen oldukça detaylı bir model. Birleştirme anında dolgu yapmayı gerektirecek yerler var. Sadece metal olan elde parmaklardan biri yarıdan kopmuştu. Bir diğeri de ben kurcalarken kırıldı. Bu da bana ekstra pinleme yapmam gereken bölümler çıkarmış oldu. Kafa, kollar, ayak altları, pelerinin pinlenip, kırılıp kopan parmakların pinlenip putty ile düzeltildi. Sonraki aşamada kullanacağım renkleri tespit ettim. ardından akriliklerle boyadım. Figürün pelerininde ve zeminde ink kullandım.Keyifli bir çalışma oldu. Bu figürü boyamanızı tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. Modeli bizzat görmüş biri olarak bir kez daha güzel yapıtınızdan dolayı tebrik ederim. Özellikle eskimiş taş enfes duruyor, zırhta da highlight'lar çok güzel işlenmiş.

    Bazı düzeltmeler yapmak isterim: figür sahibi firma "Forgeworld", Games Workshop'un yan kuruluşudur. Figür serisi "Horus Heresy Character Series", Warhammer40k evreninde 30k dönemine ait figürlerdir (mesela historic klasmanı altında Roma 2. yüzyıl demek gibi). Figürün adı da "Horus, the Warmaster, Primarch of the Sons of Horus".

    YanıtlaSil