3 Mart 2015 Salı

SS Machine Gun Crew III

Merhaba;
   Uzun zaman geçti blog da bir şeyler paylaşmayalı.Bu uzun süre zarfında bir çok komisyon figür boyadım ama zaman darlığından dolayı sizlerle paylaşamadım.Bu günlerde kendime vakit ayırabilmekte ve kendim için figür boyaya bilmekteyim.
   Son boyadığım Figür Evolution firmasının 1/35 resin figürü.Fantastik figürden sonra tarihi figür boyamak biraz zorladı.Tarihi figürler de gerçekcilik ön planda,Referansları kullanmak zorundasınız ve ister istemez bir kalıbın içine giriyorsunuz.Sonuçta yedi günlük bir çalışmadan sonra figürün boyamasını bitirebildim.1/35 askeri figürün bu kadar zevkli boyanabileceğini tahmin etmezdim.İlerleyen zamanlarda 1/35 askeri fiür boyamaya devam edeceğim.Hatta şu anda masamda Alpine Mniatures'e ait bir figür beni beklemekte.
Yakın zaman da görüşmek üzere.

Not:Fotoğraf çekimleri için Ragıp Oy'a teşekkür ederim.

Saygılar
Kenan





















1 yorum: