24 Ekim 2015 Cumartesi

1/10 Knight of Heaven

1/10 Knight of Heaven

   Merhaba arkadaşlar,

  Büstümüz Nuts Planet firmasına ait resin ve 6 parçadan oluşmakta. Parçaların tesviyesi ve zımparalarının ardından siyah astar atarak boyamaya başladım. Büste ilk önce yüz boyaması ile başladım. Kullanmış olduğum boyalar; White, Brown Sand, Cadmium Skin Tone, Shadow Flesh ve Basic Skin Tone.






  İlk önce base renk için Brown Sand, Cadmium Skin Tone ve çok az Shadow Flesh karışımından elde ettiğim rengi uyguladım.


  Gözleri sona bırakmamın sebebi bir önceki büst denememdeki gibi kaza yaşamak istememem :) Daha sonra ana rengi Basic Skin Tone'la açarak ve Base rengiyle Shadow Flesh'ten elde ettiğim gölge rengiyle ışık ve gölgeleri aynı anda yaparak ilerledim. Arada sakalın da ana boyasını yaptım.







  Daha sonra gözlerle uğraştım. Yorgun bir savaşçı istediğim için gözleri kanlı yaptım. Bazı yerlere genel görünüme göre biraz daha ışık vereceğim. Dudakları Flat Brownla boyadım ve tonlayıp çizikler yapmaya çalıştım.



  Yüzün ana boyasını bitirdim. Biraz daha tonlayıp bitirmeyi düşünüyorum. Biraz zırhla uğraşıp kaskın derilerinin ana boyasını yapıp bıraktım.





  Referans olarak aldığım kutu boyamasında görüldüğü gibi elbise 2 renkten oluşuyor ve üzerinde crusader haçları var. İnternetten bulduğum haçı yazıcıdan çıkarıp üzerine maske bandıyla kaplayıp boyamayı düşünüyorum.


  Haçları hazırladıktan sonra gövdeye gelecek yerlerine White ve Scarlet Red sıkarak taban renklerini oluşturdum.


  Hazır tabancayı açmışken kaskın da ona boyamasını yaptım. Taban renge Black Metale siyah katarak daha da koyu bir renk püskürttüm. Daha sonra ana rengi açarak katlar halinde tonladım.


  Şimdilik bu kadar arkadaşlar ilerledikçe paylaşıma devam edeceğim. Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder