24 Ekim 2015 Cumartesi

1/35 Alpine Miniature: Kurt Meyer

1/35 Alpine Miniature Kurt Meyer

  Merhaba arkadaşlar,

  Öncelikle burada paylaşım yapabilmem için bana davette bulunan Kenan ŞAHİN'e teşekkür ederim. Pek çok ustanın olduğu FigurinIstanbul bloğunda yer almak benim için ayrı bir heyecan. 2012 senesinde bu hobi ile tanıştım. Genelde askeri kara araçları yapmaktayım. Figür merakım son 1 yıl içerisinde gelişti. Genelde merakım askeri (2. Dünya Savaşı) ve historic figürler. İlk paylaşımımı geçen aylarda tamamlamış olduğum bir figürle yapacağım. Bundan sonraki yapacağım figürlerin yapım aşamalarını bol bol fotoğraflayıp sizlerle paylaşacağım.

  Figürümüz Alpine Miniatures firmasına ait ünlü tank kumandanlarından Kurt Meyer'e ait. Mevcut kutu içerisinde 2 adet kafa ve tek gövdeden oluşan oldukça temiz bir figür.




  Figürü tamamen Vallejo akriliklerle boyadım. Yüzde kullandığım renkler; ilk kata Brown Sand'le başlayıp daha sonra Basic Skin Tone'la ışık ana renge Shadow Flesh katarak gölgeleri oluşturmaya çalıştım. Gövde için White, White Grey, Ligt Grey, ve çok az sarı renk kullandım. Altlık için de hurdalığımda bulunan Panzer 4 modelini dramel ile kesip ufak bir vinyet yapmaya çalıştım.



  Daha sonra zemin şartlarını oluşturdum. İlk önce alçı ile çamur yapıp zemine kapladım. Daha sonra tankımızı yerleştirip kar ve buz örtüsü yapmaya çalıştım.





  Boyama ve eskitme aşamalarını tamamladıktan sonra figürümüz bitmiş oldu. Umarım daha detaylı paylaşımlar yaparak benim gibi bu hobide yeni olan arkadaşlara faydam dokunabilir. Sevgiyle kalın..

Doğu Sarhan DEMİR





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder